Saturday, October 30, 2010

oh comel nya kucing ni!

Kitty Pink Pictures, Images and Photos

lalala ~
oh comel nya kucing ni.,lia suka kucing tau..
so cute..ase tenang je tgok kucing ni nak buat kerja pon rasa macm hilang semua tekanan..
sebelum study tu,lia usha kucing dulu,,
hehe..macam xde kja je kan..saje je borink3..
tension study chemist..huk3..doakan lia dapat jawab final chemist ni okey.. 
Chi WPM Cute Pictures, Images and Photos

tapi tak mahu jadi macam kucing yg kat atas ni taw..
overjoy sgt tekan keypad..hi3..
semangat tol..isy2..bahaya tau kalau jadi cam tu..
non stop online..inu dinamakan sebagai kaki online tegar..
eyh yeke??hihi entah la..ye kot..
haa cube tgok dri kita agak2 kita termasuk tak dalam golongan ni tak..
hehe..kalau termasuk cepat2 ada masa lagi nak berubah jadi tak tegar..
huhu..

ok la lia nak pergi library da ni..times up..masa untuk STUDY.. btw 3/11 ni lia ade exam chemistry.. my second paper... i am so scared..
huhu wish me gud luck k.. buat sahabat2 semua teruskan perjuangan k kerna perjuangan kita masih belum selesai.. ok good luck semua.. berjuang hingga ke akhirnya!!
animated teddy bear with hearts 
Pictures, Images and Photos
sekian,assalamualaikum..

13 comments:

Bayu Kenangan said...

comelnye..... kalaua ada kucing wane pink mesti ramai yang nak...

alexa yussida said...

do ur level best lia..
akak doakan lia dapat jawab ngan baik...banyakkan selawat ok..:)

aLiya QiStina Danisha said...

bayu : aah kan..comel sgt :)

aLiya QiStina Danisha said...

akak alexa: thanks ea..i really need it.. :)

hiro said...

do ur best..ehee

Kimmy Ai said...

good luck in your exam~ ;DD

aLiya QiStina Danisha said...

hiro : tq :)

aLiya QiStina Danisha said...

kimmy ai : tq..i hope so :)

AngahSayang2314 said...

oh cik pinky comelnyer dia...

angah mai sini 4llow uuu jom tukar2 link

aLiya QiStina Danisha said...

comey2..suke.. :)

ubi said...

haha..kucing yg taip keyboard tu jugak yg best..hyper activ

hafidzah hafidz said...

comel kitty tu..btw, gud luck xm.. =)

aLiya QiStina Danisha said...

ubi n hafidzah : tq.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...