Sunday, July 4, 2010

badan ku sakit2 selepas wat exercise turun naik tangga :)


Salam semua..
Alhamdulillah ari ni sampai juga ke uitm jengka ni..
Lia bertolak dari rumah kul 8 gitu.. awal juga la kan.. hehe mesti la.. nanti jalan jam plak lagi susah kan.. huhu bajet je..
Erm sampai2 je kolej amek kunci n then terus g angkat barang masuk bilik..
Sem ni lia dapat bilik tingkat 3 tau.. ouh penat2 angkut barang tadi.. 3 kali kena turun naik tau baru settle..
2 pon nasib ada mama, abah , qilah,akak n syahir.. sayang n rindu kat diorang..
Thanks semua..
Adeyh tapi memg penat juga lah ari ni.. da siap angkat barang kne lah kmas2 barang2 pula..
Haa sesi kemas barang ni lia kena kemas sorang2 la pula.. sob3.. Cdeyh nyer.. nak wat camne kan mama abah n sume da balik umah da..
Diorang nak balik cuz ada keja agipun irfan ade kat umah.. kne tinggal cian dye... hi3..
Tak pe la dye tak kesa sgt tp lia cdeyh gak sebab dye tk anta sama tdi.. huhu ..
Okeyh.. kemas punya kemas da siap pun akhirnya.. pas 2 baru perasan banyak jug alia punya baju ek.. macam da x muat da locker nieh.. huhu.. kalo dye boleh bersuara mesti dye akan da la 2.. cian la kat aku nie.. x larat da nak simpan barang2 ko nie.. huhu sorry ea locker ku sayang.. ku tak sengaja nak menyakiti kau.. tanpa kau tak dapatlah ku nak simpan barang agy.. huhu..
Hehe macam2 lah.. da ciap kemas locker pasang cadar tilam pulak..
Then tggu rumate pula sampai..
Act diorang da sampai tapi diorang pergi kluar jap.. tak lama pas2 diorang balik..
Pas2 apa lagi cite2 n makan2 dulu.. da kenyang 2, kiteorang curik masa mop lantai blik jap macam berdebu jew.. tak selesa lah.. pas2 sapu sekali.. haa baru selesa kini.. hee..
Pas2 siap 2 kiteorang solat.. da ciap sume sume terbaring kepenatan di atas katil..
Sok ada kelas kul 10.. semangat nak g kelas tp tak tahu la takut pergi2 9t tiba2 je lec yg tak datang or pape2 je la.. macam sem lepas..
Harap2 xjadi macm 2 la.. sejarah lama takkan berulang kembali.. hehe..
Ok la.. tak tau nak mengarut apa dah..
Nak g iron baju dulu.. tata.. c u.. salam 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...