Website Signs

Monday, August 30, 2010

padamu ku bersujud :)



Padamu Ku Bersujud


Ku menatap dalam kelam.
Tiada yang bisa kulihat.
Selain hanya namaMu, ya Allah.


Esok ataukah nanti.
Ampuni semua salahku.
Lindungi aku dari.
Segala fitnah.


Kau tempatku meminta.
Kau beriku bahagia.
Jadikan aku selamanya.
HambaMu yang selalu bertaubat.


Ampuniku ya Allah.
Yang sering melupakanMu.
Saat Kau limpahkan karuniaMu.
Dalam sunyi aku bersujud.


Esok ataukah nanti.
Ampuni semua salahku.
Lindungi aku dari.
Segala fitnah.


Kau tempatku meminta.
Kau beriku bahagia.
Jadikan aku selamanya.
HambaMu yang selalu bertaubat.


Ampuniku ya Allah.
Yang sering melupakanMu.
Saat Kau limpahkan karuniaMu.
Dalam sunyi aku bersujud.


Kau tempatku meminta.
Kau beriku bahagia.
Jadikan aku selamanya.
HambaMu yang selalu bertaubat.


Ampuniku ya Allah.
Yang sering melupakanMu.
Saat Kau limpahkan karuniaMu.
Dalam sunyi aku bersujud.
PadaMu.

7 comments:

norulqalbi said...

liaa...ceca suka sangat lagu ni....
syukran3~~~ =)

danisha qaisara said...

sama2 tp lagu ni memg bes kan..
suke sgt :)

Unknown said...

salam, lagu yang mempunyai lirik yang indah dan penuh keinsafan dan kesyahduan....

http://mazha-2010.blogspot.com/2010/08/malam-lailatul-qadar.html

saya_arief said...

best..
suke dengar.

danisha qaisara said...

abhamz : aah lirik dan lagu nie memg indah sgt..suke :)

saya_arief : best2..suke dgr jugak lagu nie.. :)

amira zakiah said...

tersentuh bila baca lirik nie

danisha qaisara said...

aah sgt2 tersentuh T_T

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...