Monday, September 6, 2010

kau buat ku tersenyum :)

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua..
teringat pulak dekat lirik lagu kau buat aku tersenyum, sti semua pernah dgr kan lagu ni..


datanglah sayang dan biarkan ku berbaring


di pelukanmu walau untuk sejenak
usaplah dahiku dan kan kukatakan semua

bila ku lelah tetaplah di sini
jangan tinggalkan  aku sendiri
bila ku marah biarkan ku bersandar
jangan kau pergi untuk menghindar

rasakan resahku dan buat aku tersenyum
dengan canda tawamu walau untuk sekejap
karna hanya engkaulah yang sanggup redakan aku

kerna engkaulah satu-satunya untukku
dan pastikan kita kan selalu bersama
kerna dirimulah yang sanggup mengerti aku
dalam susah ataupun senang

dapatkah engkau selalu menjagaku
  dan mampukah engkau mempertahankan aku

bila ku lelah tetaplah di sini
jangan tinggalkan  aku sendiri
bila ku marah biarkan ku bersandar
jangan kau pergi untuk menghindar..

Inilah wajah2 ceria yang selalu buat ku terhibur.. comel kan?? Suke n seronok layan diorang nie.. best tau layan budak2 ni… geram sangat dengan diorang.. kalau dapat memang asyik kne cium je lah.. huhu pdan muka.. hihi btw syg budak2 ini semua.. tersangat comelllll lahh.. gerammmmmmmnyerrrrr.. hee.. J

Muhammad syahir

My beloved younger brother, syahir


 Amsyar Danish, my kazen 

Danish yg da besar ckit..

Cumil sgt kan,tp tk sure nme dak cumil ni ap..hi2..

Izzul, anak murid akak 

Cimil2 kan.. ey geram nye nak cubit2 diorang nie..hehe act lia memg suke dak2 kecik..hik3..
Suke layan diorang.. tp klau yang nakal sgt tak suke.. huhu..
Okey2 how about u?? lain orang lain minat kan..k la I need to go nak sambung wat kje..
Take care to my family,my friends, my beloved and semua blogger sekalian..sayang semua..
may Allah bless all of u.. insyaAllah ~
Assalamualaikum.. J

4 comments:

CiK NaThRaH said...

comel sumenye :)

aliya qistina said...

tq..cik nathrah pun comel jugak.. :):)

johnlabu said...

slamat ari ghayer... :)

aliya qistina said...

slamat hari raya jugak :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...